in my head


jag var visst inte så ledig som jag trodde ;P men det gör inte mej nåt :) gillar inte att vara ledig för länge allafall då blir man ju bara rastlös.
fast det vore skönt att kunna gå normalt, jag har värsta köttsåren på fötterna (som vanligt) så jag kan knappt gå och det är inte så skönt ;/ inte så mysigt heller för den delen

in my head ;- jag tänker ALLTID för mycket, på allt och på ingenting och jag vill så gärna slippa dom här jobbiga tankarna ibland, bara få dom att försvinna : ( vissa saker kunde bli så mycket bättre för mej! men hur gör man? ;/

ska bli skönt att åka snart och få komma bort lite och försöka tänka på annat ! jag tror jag behöver det just nu.

söötishanna ta och fixa till rummet nu så saker kan få bli normala igen ;D och imorron ska vi ha roliigt :D <3




.. vet inte vad du tycker just nu? jag vet inte heller, och ledsen om jag kanske inte är som du vill att jag ska vara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0