la di da


Tröttdag. har nästan inte sovit inatt, hatar att inte kunna sova. kan vara nåt av det värsta som finns, men så är det ibland och då är det bara att sminka över dom mörka ringarna under ögonen och se glad ut liksom.

Nu har jag iallafall packat klart, (nästan) och fått panik över att jag inte hittade mitt pass, den paniken gick som tur var över ganska fort för jag hittade ju det ! tur

Så jaa, Hanna,  min Honeypie! dej kommer jag sakna ;/ Jag älskar dej!

- och dej och dej

Tessan - du+ jag + + <3 OhJa

 Nu ska jag lägga mej och titta på beckfilm för tusende gången sen sova. uhuu

ladida it goes around the world around ladida and everybody sing it loud ladida a million miles away from home ladidadida

Kommentarer
Postat av: Hanna

kommer saknaaa diiiiiig
hur mkt som hellst :O <33<33

2007-08-20 @ 15:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0