the happiness inside


Jaha.. kom hem för ungefär en halvtimme sen och nu ska jag faktiskt börja packa tyckte jag. eftersom det är en sån sak som tar ett tag, även fast man vet ungefär/exakt vad man ska ha med sej så tar det lång tid, så är det ju bara. Och jag har ungefär nollnoll tid kvar att göra't ¨på  ;I men allafall, jag satte mej här och kollade runt lite och på nåt konstigt sätt så lyckas man liksom alltid fastna framför datajäveln fast man egentligen inte gör ett dugg intressant. Mystiskt. Ska dessutom upp jättetidigt imorron och vill gärna hinna sova en timme eller två.
 
Som sagt, endast tre dagar tills SB, det ser jag fram emot! The party goes on liksom ^ yeez

nu ska jag bara kolla upp den viktiga frågan, har A Sc uppdaterat bloggen  (hoppas) sen ska jag "get to work"
(lät felformulerat) ? ehm



This innocence is brilliant, I hope that it will stay
This moment is perfect, please don't go away, I need you now
And I'll hold on to it, don't you let it pass you by

It's the state of bliss you think you're dreaming
It's the happiness inside that you're feeling
It's so beautiful it makes you wanna cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0