10122007



Som jag sagt förut, tiden går så extremt läskigt fort. Jag tyckte det nyss blev 2007, och snart är det nytt år igen ! Både bra och dåligt.

Så mycket som händer och har hänt, så mycket nytt men samtidigt är allt precis som vanligt ...

Jobba snart, känns som man inte hinner göra nånting före dom här veckorna,lite tråkigt, men jag vill ju jobba och jag behöver pengarna :)
Så mycket jag vill hinna göra också men det är så mycket hela tiden så man hinner inte med hälften.
Saknar dej,och dej, vill träffa er oftare men ja, tiden räcker inte alltid till allt : /

*
Älskar er

Hey there Delilah What's it like in New york city
I'm a thousand miles away but girl tonight you look so pretty yes you do
Time square can't shine as bright as you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0