6 dagar


...Kvar till Julafton!

Det närmar sej alltså kan man säga .

Den här dagen började bra med att jag vaknade PIGG och kände mej helt utvilad fast klockan ringde 4.30, det är alltid en bra början ! Helt vanligt på jobbet, förutom att vi fick en julklapp från Mp, som visade sej innehålla tre sillburkar, tjoho det var ju jättegott ;) inte

Senare har jag kikat lite på stan med T, och shoppat som tusan. Ett par vantar ;) Men dom var sköna och välbehövliga.

Nu sitter jag här och lyssnar på Marie Picasso - this moment på repeat som vanligt, haha jag tycker den är så bra så !


'Cause I need to believe that faith will lead us through the night and I wanna believe the love we have will shine alive This moment when love find's a way this moment will last


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0