det blir inte alltid som man tänkt

näe, nästan aldrig faktiskt. men kanske visar sej vara lika bra ibland. fast ibland inte. känns lite jobbigt bara att man tror sej veta vissa saker som visar sej vara allt annat än så. men whatever osv.

EN VECKA. omg (om jag får uttrycka mej så) om en vecka är det SLUT PÅ SKOLAN.

hade min sista praktikdag idag :) tur att jag ska jobba där i sommar också annars skulle det vara jättesorgligt ju, jag trivs hur bra som helst : ) jag fick ett presentkort på ikea av dom idag :D dom är så söta!  så nu ska jag dit och shoppa! haha, finns ju hur mycket roligt som helst där :D

nu ska jag duscha och vänta på att hanna ska sluta jobba ; -


- don't tell me it's not worth crying for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0