baby I'm the worrying kind


fredag :) blir en lugn kväll, film och så :) blir skönt det, är hur trött som helst så helst skulle jag vilja lägga mej och sova och sova hela helgen ungefär.

var på jobbintervju idag, kändes bra och lät bra så jag hoppas det gick bra ;D och sen har jag vart på praktiken hela dagen :) är jättenågra gånger kvar där nu : / det känns lite sorgligt faktiskt, fast jag ska väl jobba lite mer där sen allafall : ) är inte alls mkt kvar i skolan för övrigt : D GEMEJSOMMAR! jag vill ha 12 juni för då blir det bulgarien, och det ska bli såå underbart skönt :D

känner att det står helt stilla i min hjärna och jag känner mej allmänt förvirrad så nu lägger jag nog ner verksamheten för idag ;P herrå

- Hanna, min bästa vän <3 älskardej! 

- don't call for first aid or the fire brigade or the local police 'cause they wont care

Kommentarer
Postat av: Hanna

ÄLSKAR DIG ! du är min bästaste <3

2007-05-12 @ 12:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0