fairytale gone bad


fredag idag dååe, skönt :) endast gjort nationellaprov i skolan så slutade 10 :)
var med hanna när hon skulle köpa kläder och shoppa upp hela apoteket till kryssningen idag ;P kan sluta illa det där känner jag ;/ hehe fast jag hoppas ni får jätteroligt där iaf :D
blev ju som sagt ingen för mej. jag ska iaf vara med linnea i helgen då som inte heller ska dit :) sweet

annars då, läget är väl inte på topp direkt men det kan det ju inte alltid vara. så mycket tankar om allt och ingenting. ibland vill man bara sluta tänka och känna efter utan bara vara, just go with the flow ^^ lättare sagt and gjort.

vill sluta tänka på de(j) och de(t) nu men inte det lättaste det heller. orkar inte lägga ner så mkt mer energi på det men det är bara så mkt jag inte fattar : / och jag kan inte förstå hur man kan vara och göra vissa saker? åååh


nu blir det duschen sen ska jag försöka ladda upp lite bilder .;

- tell them it's me who made you sad, tell them the fairytale gone bad


Kommentarer
Postat av: M

roligt att du också börjat skriva blogg :) hihi, söt du !

2007-05-05 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0