ironic


kollade på statistiken här nyss och såg att det var jättemånga som hade läst här : ) hehe, jag undrar vilka alla är faktiskt för det trodde jag ju inte. men det var ju roligt att det fanns folk som läste annars kunde jag ju lika gärna sitta och skriva i word istället.  ^^

ännu en dag med regn och sådär 7 grader som varmast. skönt? nee, nu ska det vara varmt och soligt ju ; /
biljetter till barrundan köpta idag : ) nu var det ju bara festen kvar. liksom.
det närmar sej :) 8 dagar för att vara exakt. och 12 till sunny beach : D wouldn't it be good


kanske dags för en förändring? ¨;-

- it's like a free ride, that you have already paid

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag läser såklart ;)

2007-05-31 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0