one


jess, haft den här ett tag nu men inte orkat skriva nåt.. typ?
Känns som jag inte har så mkt att säga men eftersom alla andra har så varför inte ha en själv? ^^ alltid finns det väl nåt skit man kan skriva om  ;P

Vaknade nyss och ska åka till körskolan om en timme sen ha praktik efter det :)
Har jätteont i halsen :/ Ovanligt? det har jag JÄMT :( gaah

I helgen är det studentkryssning, inte för mej dock eftersom jag för några dagar sen bestämde mej för att jag nog inte ville åka ändå av vissa anledningar. Känns bäst såhär faktiskt.

Har varit en ganska jobbig vecka, fyllde år i helgen och hade huuur kul som helst :D Sen var det sista april och det var också roligt fast vart nog lite för mkt och slutade väl mindre bra...? aja, sånt som händer. sen har jag inte mått jättebra men så är det ibland. Är glad att jag har mina underbara söta kompisar, jag undrar vad jag skulle gjort utan dom. Speciellt dej Hanna, du är underbar och min bästaste <33

menmen nu ska jag väl försöka göra mej lite klar :)

- if I lay here if I just lay here would you lie with me and just forget the world?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0