onsdag 16 maj


så har vi haft nästan den sista skoldagen idag kom vi nyss fram till ;- det känns väl huur skönt som helst :D
är ledig nu fram till nästa onsdag och då är det inte heller speciellt mycket att göra.

synd att våran dator som jag har alla mina grejer sparade på har fått nå riktigt cepefel så jag kommer inte kunna skicka in mina grejer idag som jag skulle ; I Jag får hoppas det löser sej snarast!

klippt mej idag lite och färgat håret lite mörkare :) vart bra fast kändes som att färgen försvann lite nyss från vissa slingor ;O snyggt?!  ääh det löser sej ^

långhelg nurå som sagt! utgång imorron :) sen blir det jobba lite och sådär så blir väl kanske mest lugnt annars, ikväll blir det också lilla lugna, ska väl kika på top model ^^

LÄNGTAR till 12 JUNI :D
jag & hanna, sunny beach <33

- now I know my heart is breakable


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0