tröttis



utgång igår :) roligt var det allt ^^ jag & hanna har alltid roligt såå :D svarte jägaren + sun city, dock var vi inge vidare bra på att spela och vi gick nog ganska mycket minus ;/ hm, inget vi ska satsa på det där tror jag. speciellt inte innan vi kan reglerna ;D haha

sovit mycket inatt har jag inte gjort och nu är jag bara jättetrött : /
ska till stan snart och lämna min klänning till studenten för den ska sys upp, eller nåt sånt ^^ lite kortare ska den bli allafall. jessjess.

och datorn funkar igen ;D hyfsat bra iaf, tur att man har en brorsa som är kunnig på dom här grejerna, hehe

++ till h & t & l & m
loveyou!

- and when the stars fall I will lie awake, youre my shooting star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0