en söndag


Jag undrar vad du skulle säga om du visste hur det var ...


Som sagt, en lugn och bra helg har det varit, Jag har mest bara tagit det lugnt, kikat på film och shoppat ^ Köpt en del kläder, en jacka, smink och beställde en data idag, hoho det var den lönen ;P Näerå har ganska mycket kvar än ;-

Imorgon jobbar jag em sen vet jag inte alls vad som händer i veckan om det inte blir mer jobb, men jag hoppas alltså det blir något mer.

Hanna har flyttat nu i helgen också så jag måste ju dit snart och få se hur det ser ut :)


I like my money right where I can see it: hanging in my closet.
I'm not home, but my shoes are. Leave them a message.
You can't make friends with a squirrel. A squirrel is a rat in a cuter outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0