ingenting

heey!

Igår var det fest men det var väl sådär må jag säga. Började på Brynäs, sen blev det solo, kinkyparty hmph inte för vi var så jätteengagerade i det och tur var väl kanske det. Jag hade i allafall ganska roligt där men sen tyckte resterande tydligen att vi skulle förflytta oss vilket slutade med att några åkte hem, några gick till BILAGAN, själv valde jag då hemgång eftersom Bilagan tänker jag aldrig mer i mitt liv ens tänka på att gå till. (Skulle vara efter way to many drinks då) Så ja, så var den kvällen slut.

Och nu är jag uttråkad och när man är det kan man fylla i en sånhär värdelös lista om man vill, som jag antar att ingen ens orkar läsa. Men jag svarar i allafall. tjoho

PERSONLIGT:
Vad heter du: Linda
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Elin, Therese eller Lina
Vart bor du: Höjersdal, Gävle
Hur lång är du: 166cm
Ögonfärg: Blågröna

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: En grå från vero moda som börjar bli alldeles för kall
Vad använder du just nu för skor: Många olika det
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Massor!
Hur mycket köper du kläder för i månaden: kanske? Helt olika beroende på lön osv, men det mesta går oftast åt till kläder (och krogen)
Vad har du för jeansstorlek: Different
Vad har du för skostorlek: 37
Vad har du för tröjstorlek: S

SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med: Fredrik
Du pratade i telefonen med: Hanna
Du gick på bio med: Hanna
Du gick på stan med: Tessan
Du kramade: Tessan
Som såg dig gråta: Inte många som brukar se det

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt "jag älskar dig" och menat det: Absolut
Bråkat med ditt husdjur: Haha, näee aldrig!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Tror inte det

SAKER
Är du ensam nu: Japp
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: ?
Vill du gifta dig: Självklart
Vill du ha barn: Självklart

EXTRA
Tar du droger: "Alltid"
Vad är du mest rädd för: Ensamhet
Vem hatar du verkligen: ...
Varit kär: Ja
Kör du bil: Övningskör bara än så länge : /  Men snaart så ;)
Har du ett jobb: Yes
Gillar du att ha folk omkring dig:  Jao :)
Har du någon tatuering: Nope

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja
Sagt "jag älskar dig" Yes
Velat säga till några att du älskar dem: Hm näe det tror jag inte
Träffat någon ny: Ehm, no
Saknat någon: Nee
Kramat någon: Jaoo

VILKEN..
Tidning läser du: Glamour, Elle, Vecko-revyn
Buss åker du oftast: 3an/10an
Dag fyller du år: 28 April

SENASTE..
Film du såg: "My summer of love"
Sak du stal: Haha, sånt gör jag väl inte
Låt du hörde: Kent - Ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0