just another ...

...girl with a dream in her heart
wanna make a new start with a fire inside of her
she had to go
she couldn't stay around everybody let her down
stole the light and the life and the child inside of her
she's so alone ...


Ledig idag! Hur skönt som helst faktiskt, sov till 11 imorse och somnade kanske 21.00 igår, hahaha det är illa.
Fast rätt så skönt ibland.
Och förresten så mådde jag jättebra igår! För jag var duktig och tog det så lugnt så i lördags ;) Var ute kanske en halvtimme högst dessutom, haha! 

Tänk om nånting i mitt liv bara kunde få vara enkelt och okomplicerat nångång?! men jaa, det verkar inte som det och jag är nog alltför less på det här nu. På det mesta faktiskt, inte allt och inte alla men på mycket.

running for the train, take her far away
from everything she knows and the way they make her feel
  ...

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0