sick & tired


Sjuk och trött är just vad jag är. Känner mej allafall.
Är fortfarande inte av med min skumma förkylning eller vad det nu är, drygt är det allafall, och sista gången jag kollade klockan inatt var 2.43 och jag gick upp 4.25. Men nu ska jag inte gnälla något mer över det.

Kollade på en film igår som hette "Them" . Skräckfilm skulle det vara, det stog på den att efter man sett den "skulle det krävas år av terapi för den känslige" Det tyckte jag för det första var jättetöntigt. Och sen var den ganska värdelös också.
Eh ja precis.
 
Nu ska jag geeka lite på facebook. Fattar fortfarande inte hälften och jag har bara ett litet fåtal vänner. (Inte för jag bryr mej om sånt, såklart) Men hallå, ni som inte är med, Skaffa för tusan! Ni är efter.

hehe

Kommentarer
Postat av: Häänii

Woooot :O them var kanske hur läskig som hellst ju :O ja vågade knappt gå hem dom hundra meterna som jag måsta gå hem efter jag sett filmen :O ..

2007-10-10 @ 10:55:53
URL: http://www.haannanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0