but together we can be the perfect soulmates


Har precis kollat på Idol och självklart Top Model Sthlm. Hahaha det verkar ju vara riktigt jävligt det där, vilka orkar liksom? Kan det vara så kul att vara modell? Eh näe det kan jag inte tro. Men det är underhållande teve !

Tränade i måndags och igår,Gick ganska länge med Elin idag och imorgon blir det gymmet igen. Bra Linda, I like!

Snaart lön :) Det är alltid välkommet ska ni veta.
Det vet ni nog.

;- Hanna, Sagt det förr men det kan sägas igen. Min bästa vän! Vill aldrig förlora dej!

Jag saknar närheten ibland
men bara ibland






 


Kommentarer
Postat av: Häänii

Tänk för att du är min BÄSTASTE kompis du med, lämna mig aldrig :O <3

2007-09-20 @ 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0