facts


Konstigt. Jag känner hela tiden att jag dras in på den här sidan. Jämt, varje dag. Även fast jag inte har något alls jag vill skriva här så känner jag att jag ändå måste på något konstigt sätt. Till exempel just det jag skrev nu var ju väldigt ointressant och tråkigt egentligen.

Men när jag ändå har börjat så kan jag ju få uttrycka mina åsikter lite, var nyss inne och läste runt på aftonbladet.se
* Jag kan bara inte förstå det här med Madeleine 4 år, Vad är det för föräldrar? Om det nu är så som det sägs att det är dom som "råkat" döda henne genom att ge henne en överdos osv Hur kan man för det första ge sin 4-åriga dotter sömnmedel och för det andra klara av som människa att leva med sej själv efteråt? Att i flera månader ljuga för alla, veta att hela världen vet om detta och lider med föräldrarna som i själva verket själva har dödat henne. Jag fattar ingenting.

* Störde mej också på hur mycket alla gnällde på Kishti i Idol, Att hon skulle sparkas ur juryn osv. Hallå, hon är ju hur cool som helst. Och dom hon är elak mot förtjänar det, punkt.

* Alex och Catrin S ska inte alls skaffa barn. Dom ska inte bli föräldrar tycker jag.

¨¨
Förresten är det Fredag idag och jag ska festaaa!

LoveIsWicked

Kommentarer
Postat av: Anonym


Du är för go du Linda :)

2007-09-14 @ 16:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0