080411



En fredag :)

Fick till och med sluta tidigare, skönt så. Då var det bara att åka hem och ta en liten powernap, också skönt ibland!
Sen har jag fixat med lite andra grejer och grejer och grejer. Ska ju kanske åka iväg i sommar (långt, länge) he he..men ja är ju inte helt säkert än så jag skriver mer om det sen. 

Suttit och slöläst massa olika bloggar också och hittat massa (roliga) listor jag ville fylla i och lägga in här men jag kom på att jag har ju lovat att inte göra det nå mer.. :/  tråkigt va ?

Förresten, nu är det bara 17 dagar tills jag fyller 20. Stort


You live, you learn
You love, you burn
You win, you lose
Becoming you

Kommentarer
Postat av: A

haha, klart det är stor :D snart är du stoor ; P

2008-04-11 @ 17:40:01
Postat av: Häänii

Jag ska kanske med åka lååååångt lååångt bort i sommar.. :o jag tror jag har bestämt mig för det nu .. dock inte med samma som dig tror jag ...

2008-04-11 @ 18:21:26
URL: http://nogg.se/haanii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0