...



Varför kan jag inte skriva när jag är lessen för?
Jag skrev värsta deppinlägget nyss sen tog jag bort det direkt igen. Vet inte varför, eller jo kanske för jag inte vill att nån ska läsa? ;-
Som vanligt med mej, visar inga känslor och håller allt inom mej.

Allafall, mår inte speciellt bra just nu, massa tankar och känslor som bara snurrar runt, runt.
Samma som 28478 gånger förut, alltid samma, sammalika.
Känner mej alltid på samma sätt. ikväll som för 10 och 5 år sen.
Orkar inte längre. Svårt att vara nån andra vill att man ska vara fast man inte är.
Lessen, men blir nog ingen ny människa över en natt eftersom jag enligt er har varit på samma sätt i hela mitt liv.

Jobbigt också när man känner så inför dom man egentligen nog älskar mest...


Ja, ja. nu lägger jag ner för idag.


H - Jag älskar dej!

Kommentarer
Postat av: Häänii

You know im here for you .. och jag gillar den lindan som är som hon helst behagar :)

2008-04-14 @ 18:11:52
URL: http://nogg.se/haanii
Postat av: E

Hey, We all feels like that sometimes sweety!
Men det spelar ingen roll hur många gånger man känner så, känslan kommer alltid tillbaka. Men att hålla allting inne är inte rätta svaret. ös allting över dina vänner (vilket vill säga oss;) det är det vi är till för. Och vi vet. vi har också varit där. Så du är inte ensam, aldrig!

btw så måste vi ses snart, det var längesen!

2008-04-14 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0