26/4 - 2008



Sooligt :)

Löndag igår :) det betyder mycket folk ute, blev slick city ett tag för oss..är det nån mer som tycker att krogen inte är sådär skitrolig egentligen? Jag tycker inte det iallafall om jag ska vara helt ärlig. Ibland kan det vara hur roligt som helst men hur ofta är det? hm..man kanske går ut för ofta helt enkelt? ;-
Whatsoever så drack jag och Hanna iallafall skitgoda drinkar innan. Bacardi, ananasjuice, fruktsoda och melondrinkmix. Sweet and good.

Ikväll blir det fest hos Marie som fyllt 20 nyss ! :)
Blir roligt för vi träffas inte överdrivet ofta eftersom hon bott i sthlm senaste året.

GRATTIS till min kära bror som fyller år idag !
(Och själv fyller jag ju på måndag, om ni inte visste det ;) )


Kommentarer
Postat av: A

Grattis :D

2008-04-26 @ 12:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0