125 kg?



Fick en chock när jag vägde mej idag och det stog 125 på vågen.
Visst att jag är i USA men typ 67 kg+ på 3 veckor?
Sen kom jag på att det är pounds här och faktiskt inte kilo. Tur det.
Annars måste jag nog börja tänka lite på vad jag trycker i mej här, har vart massa gånger på starbucks, har ätit typ 20 kg Ben&Jerry's, massa kinamat, och lite mer glass.
Det här är inte bra, nu måste jag ta tag i mej själv!

Annars är det Lördag och klockan på datan står på 00.52 så då måste den vara 6.52 pm här.
Har svenska kvar på datan så man har lite koll.
Barnen har varit med några kompisars familj på en strand nästan hela dagen idag och jag skulle slutat 2.00 pm så blev inte mycket gjort för mej idag.
Har legat ute i solen, kollat film, handlat mat (vuxenpoäng till mej) och varit till ett shoppingmall.
Finns ett här i närheten, tar ca en kvart att åka dit och dom har allt! och då menar jag allt man kan tänkas vilja ha.
Alla affärer man kan tänkas behöva. I <3.
Var lön här igår och får lönen från dom sista veckorna i juli jag jobbade på ericsson på måndag och fick nyss veta av mamma hur mycket och det var mycket mer än vad jag hade väntat mej! woho!

Nu känner jag mej lite halvsliten och har lite ont i halsen! uusch!
Kan tänka mej att det beror på alla konstiga temperaturskillnader här. Först är det jättevarmt ute sen går man in i kanske en affär då har dom air condition så det blir typ 30 minus.
Jag tänker inte bli sjuk!!
Nu ska jag äta lite halstabletter och bara ta det lugnt resten av kvällen!

Hanna - Haha jahaa ;P Klart jag har koll på det :D 20.00 på måndag vet jag vad jag gör :D
Saknar dej <3

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad är Ben o Jerrys?

2008-08-24 @ 22:12:43
Postat av: Anna

Haha..vilken tur!

men usa är inte enbart fett och mcdonalds va?.. :O

2008-08-24 @ 22:16:57
Postat av: anna

hehe tokstolle, tur att du kom på det ;) jag är så avis på dig att du får vara där med all shopping ;)

2008-08-26 @ 10:09:28
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0