14 augusti



Idag har det varit riktigt bra väder för första gången känns det som.
Det har varit varmt och soligt innan också men regnat nästan varje dag,
Men inte idag så vi har varit på en strand här i närheten och badat :)
För 3 gången eller så för mej denna sommar?
Inte har det blivit mycket av det allafall.

Har nu kört lite också och det har gått bra men annorlunda än hemma. Vet inte om det är mest pga hur alla kör, dom här bilarna eller vägarna. Hittar inte speciellt bra heller, men ja det löser sej väl : )
Dessutom får man blandannat svänga höger mot rött och sånt.. hm.

Imorgon är det en vecka sen jag kom hit till familjen. En vecka som gått väldigt fort och på ett sätt känns det som jag varit här längre.

Imorgon kommer min Lcc hit och jag hoppas hon kan hjälpa mej med olika skolor och vad man kan välja för kurser här. Under det här året måste man läsa 6 credits. Vet inte vad det motsvarar riktigt men typ två olika kurser på nån skola här.
Men vad jag hört finns det mycket att välja på iallafall.

På kvällen ska Anne (andra aupairen) ha sitt goodbyeparty och på Lördag ska vi troligtvis till New york! :)


Jag ÄLSKAR affärerna här !




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Oj, då blir det väl mera shopping om ni

åker till New York!!

2008-08-16 @ 23:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0