2 dagar kvar ...


Och jag börjar få panik.. hatar att packa, känns som jag kommer glömma hälften av det jag vill ha med mej men ändå som att jag kommer ha för mycket med mej. Ja ja, lyxproblemen kanske ;P
Annars är jag mest nervös just nu..åker till sthlm imorgon kväll och planet går ju tiidigt på måndag.
Så detta är min sista hela dag här hemma på längelänge.

Igår så var jag först med Hanna och Sabina iallafall och sen blev det sun city, och träffade Tessan där :)
Hanna kommer jag träffa ikväll igen iallafall :)
Men jag vill inte säga hejdå till nån egentligen..då blir man bara ledsen.
Fast klart jag ska göra det :)
Ladda ner skype allihopa vettja! Thank you !


I'm not the girl I used to be, this town has got the best of me

Kommentarer
Postat av: sara

usch, vi som bott grannar i femton år.. kom hem efter två månader :)

2008-08-02 @ 16:24:22
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0