28/8




Klockan är nu 7.30 pm, har precis slutat för dagen och är helt slut!
Dom senaste dagarna har varit väldigt långa och väldigt intensiva. Ganska jobbigt. Men även roligt!
Känns som jag känner barnen ganska bra nu iallafall. Dom är väldigt olika! Och en 5åring, en 6åring och en 8åring med 3 olika starka viljor är inte alltid det lättaste. It is a little challenge. Men det är väl så det ska vara!

Imorgon ska jag bara åka med familjen till barnens skola en stund och dom ska typ bara träffa deras nya lärare, se klassrummet och sånt innan dom börjar nästa vecka. Sen åker dom till Cape cod och jag ska bara fixa lite här hemma sen är jag ledig fram tills tisdag. : ) Skönt!
Ska passa på att träffa några tjejer från aupair skolan som inte bor speciellt långt härifrån :)
Ska även passa på att köra runt lite i dessa omgivningar och försöka orientera mej lite.
Dom som känner mej vet att mitt lokalsinne inte är en av mina starkaste sidor om man säger så.


Skvallertidningar, dom blir man beroende av här och dom kostar typ ingenting!

Och kolla vilka 2 böcker jag hittade för nån dag sen ! :D D


Kommentarer
Postat av: sara

du verkar klara dig riktigt bra gumman! weeii sex and the city

2008-08-29 @ 07:13:07
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jupp jupp Guldfisken Linda det är du de ;) <3

2008-08-29 @ 11:39:45
URL: http://nogg.se/haanii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0