Boston & New york




Heej!

Nu är klockan 10.30 pm och jag hade tänkt ha en lite sovmorgon idag men det var omöjligt då dessa ungar var uppe och härjade runt klockan 7.. hm, så 8.30 gav jag upp och gick upp istället.
Åt frukost, sen ringde min LCC här (Local child coordinater) .. typ så har pratat lite med henne och hon ska komma hit om några dagar och kolla hur allting går och sådär.

Igår var en jätterolig dag, var med Anne (deras gamla Aupair, kanske inte sagt det heller men hon är iaf kvar här ett tag) är jätteskönt så man kan komma in i det riktigt medans hon fortfarande är kvar.
I allafall så åkte vi in till Boston, var på Harvard university och sen blev det shopping!
Köpte en hel del kläder & smink och parfym : ) Det är ju såå billigt!
Var även till banken först med Helen och öppnade ett bankkonto här.
Vi var iaf i Boston nästan hela dagen. Kom hem runt 8 på kvällen och då spelade vi lite baseball med äldsta killen! haha, very american. Sen var jag helt slut och mina fötter inte heller i bästa skicket för ovanlighetens skull .. hm.

Nu ska jag skriva några mejl sen måste jag duscha och fixa mej lite, sen blir det Birthdayparty .. :)

Puss på alla där hemma !!


Lägger in några av bilderna från Ny också..många tagna från bussen så inte jättebra kanske, men men :)





Kommentarer
Postat av: Fredrik Normark

Bra att det går bra Linda!

Verkar jäkligt roligt. Nästan så att man blir lite avis, men jag menar, Umeå är väl nog förstås snäppet vassare ;)



Vi får väl testa skype'a någon dag här. Svårt med tidsskillnaden bara, men vi är väl lediga här hemma. Du får väl meddela någon tid någon dag :)



Hörs av Syser!

Ha det fortsatt superbra.



Kramar

2008-08-10 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0