:)


Samma kvall, samma sega dator.
Men har man tur att fa en dator sa tar man den for nat annat att gora har finns inte, haha.
Ni far ha overseende med detta tangentbord och att alla knappar sitter lite hur som helst kanns det som men jag gor mitt basta!
Klockan ar nu 9 pa kvallen har och ca 3 hemma sa I guess..

Tankte forsoka skriva lite mer om sjalva resan och hoppas pa att datorn inte dor mitt i sa jag far gora det lite kort.

Planet gick fran arlanda 06.40 mandag morgon och var framme i Frankfurt ca 2 timmar senare..
Traffade andra trevliga tjejjor dar sa skont det :)
Vi vantade i Frankfurt ca 4 timmar, kollade runt lite men satt mest och vantade bara innan nasta plan gick, dar fick vi inte platser tillsammans sa lite trakigt, men det var bara att forsoka sova bort allafall nagra av de 8 timmar det tog att komma till Newark - New york. 
Och efter manga om och men, orkar inte dra historien nu sa var vi framme pa denna skola pa Long Island, alltsa lite utanfor New york och har har vi nu haft lektioner fr[n ca 8 pa morgonen till 8 pa kvallen..
Imorgon har vi i nagra timmar pa morgonen innan vi aker till  Newyork city !
Kommer hit ganska sent och fredag 8.30 gar bussen till Boston, vet inte hur lange det tar men ca 4 timmar tror jag.

Hm, ja som jag sa forut sa ar det jobbigt att allt ar sa ofrasht har och jag kanner mej nu som varldens ackligaste och duscharna och toaletterna ska jag inte ens namna och inte maten heller, uuaah ;( och inte den oidentifierbara lukten pa rummet. .. jag delar rum med 2 tyskar som arligt talat inte verkar kunna nan engelska alls ...
Ne, thankyou for att jag snart slipper detta stalle.


Skriver igen sa snart jag kan  ')

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att du kommit fram ordentligt!

2008-08-07 @ 09:35:43
URL: http://annajadelind.blogg.se/
Postat av: Fredrik Normark

Bra Linda att du står ut!

Det är bara att ta skiten som den kommer :)

Hoppas resan till Boston går bra, enligt mina beräkningar borde du snart åka! Där blir det

säkerligen bättre.



Hörs!

Kram

2008-08-08 @ 14:47:14
Postat av: Mum o Dad

Hej Linda!

Sitter pa internetcafe pa Skiathos,

nu ar du sakert framme i Boston, det

blir val skont efter den sunkiga skolan.

Jattekul att lasa hur du har det. Lycka

till med allt, hors snart igen!

Massor av kramar

2008-08-08 @ 19:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0