Exhausted



(Stavning?)

Är i allafall såå trött, är så mycket nu i början så det känns som jag inte hinner med att tänka typ.
Skriver bara lite nu, klockan är nu 10.27 pm och jag ska snart sova tror jag.

Barnen har ju sommarlov nu så är ju med dom hela dagarna. Skönt att jag slipper vara själv nu första veckan :)
Då är det lättare att åka iväg och hitta på saker.

Har än så länge inte kört nånting här för var först tvungen att fixa med bilförsäkring men imorgon ska jag köra lite..
lite läskigt, dom kör helt galet här.. ; O Meen, det blir nog bra!
Har inte kört automat tidigare heller, men det borde ju vara lättare.

Annars är allt BRA :)
Är bara så trött som sagt.

Så, godnatt!

Pusspuss på alla mina nära & kära där hemma! <3

Kommentarer
Postat av: Gunilla



Puss på dig själv du!

2008-08-13 @ 16:17:30
Postat av: Annie

Hoppas du har det jättebra där borta! :)

2008-08-14 @ 04:42:26
Postat av: Mari

Haha ja precis :)

Vi får bestämma mer om det sen, ! take care!

2008-08-14 @ 04:43:22
Postat av: Jannica

"Bostonians" sägs vara en av USAs sämsta bilförare, de är gaaalna i trafiken. Tricket är att köra lika dåligt själv, då klarar man sig finfint haha. Jag hade riktig ångest i början gällande bilkörningen, men nu tycker jag t.om. att det är ganska trevligt! Det började kännas bättre när jag började hitta, då kunde jag planera min körning och hade ett stressmoment mindre! :) Det löser sig!

2008-08-15 @ 03:13:41
URL: http://missjannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0