Fortfarande 1 dag kvar ...



Men en natt och en halv dag senare.
Nu är det bara några timmar kvar här hemma.
Måste fortsätta packa, är inte alls klar och det känns inte alls bra.

Nu har jag sagt hejdå (fast man ska inte säga hejdå det känns som forever då) till dom flesta iallafall men tråkigt att jag inte kunde träffa vissa en gång till nu .. menmen.
Bara mamma & pappa sen .. <3
LoveyouallLoveyouallLoveyouall


Så, det var mitt sista inlägg här i Sverige, nästa gång jag skriver är jag i New york eller Boston ! :)


...

Hilf Mir Fliegen







Kommentarer
Postat av: sara

shit vad konstigt att du inte kommer vara hemma. vem ska jag då gå över till och låna filmer och sex and the city avsnitt av!? :(

2008-08-03 @ 18:58:14
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aah, vad kul och spännande! Du måste berätta hur skolan är? haha åker själv om tre veckor :)

2008-08-06 @ 12:33:08
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0