Fredag!



Har precis skjusat ungarna till deras Riding camp (själv, första gången)
Det tar ca 45 minuter att köra dit, med Highway och 3 läskiga rondeller .. som sagt att köra är inte det allra roligaste i det här landet och trafiken är inte att leka med ;I Men det går bra och tur är väl det!

Det här är deras sista dag där dom har gått hela veckan och varje morgon har två av ungarna grinat och skrikit och vi har inte fått gå därifrån och dom vill inte vara där osvosv..medans alla andra där är hur glada som helst .. vad gör man?
Det kunde jag säga efter första dagen här att det är inte tre barn som är lätta att ha hand om precis..Visst kan dom vara jättegulliga men dom skriker och bråkar och gnäller om..ja det mesta.
Jag trodde att åldrarna 5-8 var dom lättaste..det kanske är dom svåraste?
Jag får se vad jag hittar på att göra ; P I keep you updated ^


Idag är det fredag och det betyder lön här. Jag får pengar varje vecka istället för varje månad : )
Och pengar behöver man det kan jag lova, för shoppingen här är nog den bästa skulle jag tro : D

Mina HostParents ska på nån miniweekend resa så måste jobba imorgon också. Jobbigt att gå upp så tidigt :O
Som jag sa, alla är alltid uppe typ 7 på morgonen här ;O


Standing on the paving by the office building, they got so much to do never time for you






Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe. Alltid lika roligt med skrikande barn ;P Det kankse blir bättre med tiden när dom börjar lära känna dig :) Härligt att höra att du har det bra iaf! Puss

2008-08-22 @ 18:50:03
Postat av: Gunilla

Lönen från Manpower är säkert välkommen, nu kan

du shoppa ännu mera!!

2008-08-22 @ 20:01:48
Postat av: Marie

De är säkert jobbiga för att du är ny och de vet inte riktigt vart de har dig :) Du måste stå ut tills jag kommer! Sen kan vi ha playdates och gud vet allt och ha det skönt :D



Ha det bra!

2008-08-23 @ 11:43:12
Postat av: Anna Jadelind

Hej!!



Jag kan glädja dig med att mina barn oxå är skrikiga:P! var i Boston bor du nu igen??



Kram Anna

2008-08-23 @ 15:59:45
Postat av: Hanna

Håller du inte koll på de din TOK ! Gossip girl börjar ju i USA den första september .. !! Gaaah sådant borde väl du som är där hålla koll på ;) först gossip girl sedan One tree hill och den andra september börjar entourage :D Sankar dig massa .. bra att du har nytt battrei .. <3<3

2008-08-24 @ 00:48:32
URL: http://nogg.se/haanii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0