the weekend



Idag är det söndag och klockan är 12.02 pm.
Gick upp 7.30 (!) idag, för den äldsta killen fyller 8 idag så vi gick in och sjöng för honom och han fick presenter.
Varför ska barn alltid vara uppe så tidigt?
I allafall gick jag och la mej och sov igen, det är ju söndag idag,hallå!
Kom dessutom hem sent inatt. Var i New york hela dagen igår :)
Gick upp 4 på morgonen :O
Bussen dit gick runt 6 och vi var framma ca 9.30.
Blev bara lite shopping men hann med en hel del annat.
Vi var till Brooklyn Bridge, Rockefeller center -Top of the rock, Central park & Madame Tussaud's ! :)

Idag har jag pratat med mamma & pappa i telefon, jag saknar er !<3
Har inte testat Skype med nån än, men jag skaa! :)

Nu ska jag på Aupair meeting, vi ska på nån Movie Tour i Boston. Hoppas det finns några trevliga människor där !

Lägger in bilder snart!


PussPuss

Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Vi saknar dig jättemycket, men det viktigaste är

att du är nöjd o har det bra! Puss, puss!











2008-08-17 @ 19:54:43
Postat av: Anna

Roligt det låter :)

Jag vill också till USA!

2008-08-18 @ 05:29:58
Postat av: anna

hej sötnos vad roligt att höra att allt låter bra =) hur var det jag kommer inte ihåg, pratar dom svenska i din familj? kram

2008-08-18 @ 10:28:27
URL: http://anna19988.blogg.se/
Postat av: sara

vill ha bilder!

2008-08-19 @ 13:20:52
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej Linda!

Jag längtar sååå tills jag också kommer till Winchester! Håll ställningarna ;)

Kram Marie

2008-08-20 @ 12:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0