Fredag



Natt till Fredag

Nu har jag varit hemma sen tisdags, och jag måste bara säga att det är hur skönt som helst :)
Det är inte alla som har tur att komma hem till världens bästa familj, men det har jag!
Hade världens bästa julafton, och idag (igår) juldagen blev såklart utgång med resten av Gävle. Det var väl roligt men jag har för tusan haft roligare kvällar!

Orkar inte skriva sådär mycket mer just nu, har en del grejer inplanerade de kommande dagarna men annars ska jag bara ta det lugnt, och liksom bara vara.  På onsdag är det nyår och det tror jag blir absolut hur roligt som helst tack vare Sara såklart! :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej älskade vän! Det ska bli så roligt att träffa dig i Boston med omnejd senare men först ska vi njuta av våra dagar med våra nära & kära hemma. Träffade på Stina igår på Stadt, i Skara liksom. Det tyckte vi båda var mkt underligt =) Tja jag kände mig sannerligen uråldrig på Stadt, så nästa år blir det till att byta stad, alt. gå till det andra stället som är öppet ;) Älskar att vara hemma, men ser framemot ytterligare 3 månader i USA med dig och c/o. Var rädd om dig nu! Många kramar Malin

2008-12-26 @ 11:57:06
Postat av: anna

men tok varför kom du inte och hejade då! vill ju träffa dig! Vi kanske ken ta en fika eller så innan du åker hem?

2008-12-26 @ 17:56:33
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0