Lördag


Ojoj vad denna vecka gick fort! Den sprang liksom bara förbi!
Vet inte riktigt vad som hänt, dagarna sitter bara ihop nu känns det som, men det jag vet är att jag har köpt klart
alla julklappar ! Och igår, då ni då var det snöSTORM!!!
Det hade vi allt blivit varnade om, en riktig naturkatastrof lät det som!
Och visst är det massa snö ute, men inte är det så man måste sitta inne vid fönstret och oroa sej för att bli fast liksom.
Dock vart jag såklart liite orolig över måndag, men det lööser seej!
Det värsta som kan hända är väl att det blir lite förseningar I guess!

Vad mer, i torsdags kikade vi på film hos Katharina (från Österrrike), och jag, Marie + Linda & Anke (Från Tyskland)
och vilken film då om inte Björn Gustavsson dvd.n!!!! Hela sveriges Björn Gustavsson! Jag & Marie tänkte att vi kunde kika lite på sådär 2 klipp, men det slutade med så gott som hela filmen! Katharina, Linda & Anke som inte fattar ett dugg svenska vägrade typ stänga av för dom tyckte den var lika rolig ändå och att han var "Sooo adorable"
Då har man lyckats, eller?

What else? Igår hade jag slappaste dagen hittils, skönt som tusan!
"Jobbade" ca 2-3 timmar på kvällen, men på dagen gjorde jag inte mycket. Var bland annat med Helene, Isa & Helenes syster och gjorde pedikyr & manikyr! Det kallar jag ansträngande.

Och idag blir det NHLmatch! Boston Bruins, (Uppdatera om med vilka) på Banknorth garden!
Ska gå med Anders,"mina" 2 pojkar, deras kusin & morbror. Det blir roligt!

Nu är det två dagar kvar, sen går planet heem!
Imorgon ska jag packa!

Marie är på väg till Mexico nu om allt gick som det skulle! :) Fuuun!

Måste skriva Grattis till Malin här också! Idag blir du ännu mer uråldrig din gamling ;) Haha!
Vi ses på måndag!


I'm safe up high, nothing can touch me





Kommentarer
Postat av: Malin

skratt! tack du raraste! en ära att få vara med i en blogg! glad att vi kan tillbringa lite tid tillsammans på måndaf! fira denna dag även på måndag... kramar!

2008-12-21 @ 06:24:51
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Arandur

God morgon :)

Passa på att besöka min fotoblogg också :P

2008-12-21 @ 06:28:12
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0