Lördag/Söndag


Nu har jag precis kommit hem efter att ha sett Australia med Tessan,Elin & Sara :)
Har ni inte sett den tycker jag ni borde göra det för den var verkligen hur underbar som helst!
Alla fällde vi väl en och annan tår. Nästan iallafall.

Tessan tyckte krogen var ett bra val efteråt men vi andra var lite för sega (och vissa skulle ju jobba) så vi begav oss mot bussen som man måste göra när man inte har bil med sej, men vi kom snabbt fram till att om man måste vänta på buss i 30 minuter som dessutom bara höjer priserna hela tiden och alla ska till samma ställe kan man lika gärna ta taxi. Bra val!

Så nu sitter jag här hemma och läser runt lite på olika sidor men funderar på att sova snart. Känns som ett rätt bra val det med!

NattiNatti






Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Julen är över men visst är det skönt att träffa dem där hemma. Den filmen skulle jag gärna se=) händer det något skojsigt? låter som om du har det skönt där hemma. Nu har bocken brunnit va?? Varm kram

2008-12-28 @ 01:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0