Måndag


Dagens lyxproblem:
Jag har två klänningar, (och två par skor) possible för nyårsafton, och jag är inte 100 % säker på vilka jag vill ha.
Efter lite hjälp trooor jag att jag vet.
Troligen blir det den rosa/lila som var mitt förstahandsval men sen köpte jag en silvrig som var himla snygg den med. Två par silvriga höga skor, troor jag vet vilka jag ska välja men inte hel säker och beroende på vilken klänning jag väljer ska jag antingen ha en svart eller en röd väska.

Ja, sånt här kan ju göra en helt slut.


Imorgon är det tisdag och sen kommer 2008's sista dag.
Två dagar efter åker jag tillbaka till the united states.






Kommentarer
Postat av: Hanna

Du ska ha skorna med dragkedja tycker jag ;P för att sticka ut lite ut mängden .. så tar du med dig dina svarta du hade på juldagen för lite vila ^^

2008-12-29 @ 21:57:07
URL: http://Http://Haaniis.blogg.se
Postat av: Marie

Jag saaaaknar dig!

2008-12-29 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0