Onsdag



Imorse vaknade jag 05.55 av ett sms från Katharina "Snooow!!!" Hm, jaha tack för den viktiga informationen.
Mycket riktigt var det alldeles vitt och snöigt utanför fönstret.
Dock har det fortsatt med regn och plusgrader så tvivlar på att den ligger kvar så länge. Men man kan ju hoppas! För hellre snö än regn, och gärna lite snö före jul.

Nu är det förresten bara fem dagar kvar, och sex dagar tills jag är hemmahemmahemma!
Och Marie är i Mexico!! Liksom inte helt fel det heller.
Har köpt nästan alla julklappar jag ska köpa också så snart kan jag stryka det från listan.

Nu börjar jag jättesnart,men jag slutar ganska tidigt ikväll. Då ska jag dock sätta mej ner här och jag ska inte gå förräns jag är nästan helt klar med mitt arbete. 'Cause I'm tireeeed of it!!



There's only two types of people in the world, the ones that entertain and the ones that observe

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej gumman ! Snart är du hemma .. saknar dig jätte mycket .. Ja lite måste vi kunna ses .. Jag har inga speciella planer faktiskt .. Blir väl att fira julafton och juldan. julafton på min sida och juldan på eriks sida . Nyår är inte helt bestämmt än .. :) Puss

2008-12-18 @ 10:06:38
Postat av: Marie

Liksom inte helt fel nej :) Jag hoppas stenhårt på att du tar med lite knäck till mig om ni har någon över :) Jag vet att ett paket med skumtomtar är påväg till Pine Street så de ska jag mumsa på när jag kommer hem från Mexico :D

2008-12-18 @ 14:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0