Söndag



Hockeyn igår var jätterolig! :) Jag är ju inte världens största fan av sånt men ibland är det riktigt roligt, tex igår. Härlig stämning och rolig match! Det var Boston Bruins mot Carolina Hurricanes och Boston vann med 4-2! HärligtHärligt :)

Idag är det snöigt värre här i Winchester, och jag håller alla tummar för att vädret är bättre imorgon men enligt the weather forecast ska det så vara! Idag ska jag försöka packa det mesta, och ta det sista imorgon.
Annars har jag inga stora planer, får se om man vågar sej ut ;D Haha!

Jag saknar er där hemma, mer & mer nu när jag vet att jag snart är hemma.
Men snart så ses vi :) <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tro mig .. du är mera och mera saknad ..

2008-12-21 @ 19:52:39
URL: http://haaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0