Tisdag



Och redan andra december!
Kollar ni på julkalendern?
Det gör inte jag för här finns det minsann ingen julkalener att följa på teven :( Inte vad jag vet i allafall.

Var sjukt trött denna morgon så när det blev tomt här hemma (jag behövde inte skjutsa idag) fick det bli en powernap! Mycket välbehövligt! Fast jag är fortfarande trött och hungrig som tusan! Man kanske skulle äta någon slags frukost snart? Havregrynsgröt får det bli, gott + nyttigt.

Nu har vi äntligen bokat ett hostel till helgen när vi ska till New york! Vi var kanske ute i senaste laget men det löser ju sej ändå för det mesta! Ett mycket billigt (sunkigt?) ställe blev det, men vi ska vara där en natt så det spelar väl mindre roll kanske. Tidigt som sjutton måste vi åka på lördag men det är det värt! :) I <3 NY!
Och jag håller med Marie, lite snö får det gärna komma så man får lite mer julkänsla. Här är det riktigt varmt nu så snön verkar vara långt borta. Men vad var det man sa? Typ "If you don't like the wheather in New England, just wait one hour"
Haha, ja nåt sånt! Det ändras jäkligt fort vill säga!

Igår när jag & Marie åkte hem till Malin såg vi alla möjliga hus med alla möjliga extrema juldekorationer! Väldigt jätteamerikanskt och roligt att se! Jag har ju alltid tyckt det bara varit fint med lite extrema ljus och lampor sådär så jag tyckte det mesta var supersnyggt! Marie var lite mer svensk och tyckte det var finast med typ en gran med lite ljus i.
Ska försöka ta några bilder här sen om dom kan bli bra, men ungefär såhär kan det se ut.

 

Fint eller fult?


Här är från vårat lilla kladdkakebak i lördags, Marie och en på Katharina från south station när vi skulle hämta hennes pojkvän, överlycklig såklart  :)






Kommentarer
Postat av: Karin

Fint tycker jag iaf ;)

2008-12-02 @ 18:10:25
Postat av: Fredrik Normark

Det är då sjukt hur de måste arbeta för att lyckas utsmycka huset på det där viset. Det är klart att det är rätt fint, men hum. vad säger man; it may be the definition of overkill? ;)



För övrigt får du väl komma och hälsa på mig här uppe om du vill titta på snön. Fint såhär dags! hehe



Ses snart syster!

2008-12-02 @ 23:53:47
Postat av: Marie

Ska vi hitta på nåt imorrn eller? Jag är lite uttråkad här på Pine Street :P

2008-12-03 @ 02:02:08
Postat av: Gunilla

Ganska fint är det men håller med Fredrik, lite "overkill" är det väl!

2008-12-03 @ 09:48:40
Postat av: Elin

WAY TO MUTCH!!!! ;)

2008-12-03 @ 18:48:23
Postat av: Emelie

Aah jag maste saga att jag verkligen alskar de extrema dekorationerna har :)

2008-12-04 @ 15:22:31
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/
Postat av: Malin

hej där! Åh kladdkaka som jag längtar efter! brownie är inte alls samma sak ju. längtar tills ikväll oxå och imorgon och i helgen! Ses snart! Och jag tycker allt att det är roligt och ganska så fint om grannen har sån extrem trädgård, bara jag inte har det själv =) Kram

2008-12-04 @ 20:02:34
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0