Tisdag


Nu har jag varit på stan och shoppat lite. Kände hur litet och egentligen ganska tråkigt det var på stan i Gävle efter att ha shoppat i jättestora mall, inne i Boston och i New York de senaste 5 månaderna men lik förbannat för det kan jag inte gå in en affär utan att kortet åker fram liksom. Shame on me!

Innan dess gjorde jag en ansiktsbehandling på Gamla Gefle Spa som jag fick i presentkort. Har varit där en gång tidigare och det är verkligen ett jättebra ställe. Ville ha manikyr först men det var fullt såklart men ansiksbehandling var inte helt fel det heller :) Så tack mamma & pappa! <3 och tack alla för alla andra fina julklappar också för den delen!

Tror jag ska försöka med ett gympass senare ikväll. Skulle sitta rätt bra efter dessa dagar. Jag kan såklart gå eller jogga annars men det är så jäklaa kallt! Kollade på World class där jag tränade innan (som numera är SATS) och det kostar 200 kr för en gång vilket kanske var lite dyrt. Men kanske värt.

Nyårsafton närmar sej och jag är säker på att det blir jätteroligt :)
Ett roligt avslut litegrann, för sen är det ju nästan dags att åka tillbaka.
Trivs jättebra här hemma såklart (Borta bra men hemma bäst?)
Men jag ser fram emot att åka tillbaka också!
Träffa alla igen. Speciellt dom här två snyggingarna såklart!












So I'll be holding my own breath
right up til the end,
until the moment when
I'll find the one that
I'll spend forever with.


Kommentarer
Postat av: Malin

Gott nytt år rara du! Hoppas din nyårsafton blir alldeles alldeles underbar! Kramar om

2008-12-31 @ 01:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0