Torsdag


Usch vad trött jag är på mitt engelskarbete som inte ens är klart till hälften typ!
Hur ska jag någonsin orka börja plugga igen?
Hm, möjligtvis om det är något intressantare kanske!

Annars börjar jag om en timme, och har inte hunnit med så mycket annat än att sitta här idag då jag varit på barnens skola och hjälpt till att baka lussekatter, haha! Är ju Lucia på lördag och imorgon ska dom fira det i skolan. Av någon anledning sa jag ja till att vara med i deras luciatåg. Det är min äldsta killes klass som ska hålla i det, second grade, och eftersom sångerna är på svenska passade det väl bra med lite extra svensk hjälp. Det blir ju säkert..hm jättebra!

Snart är det helg dock! Ska försöka köpa lite mer julklappar och vi ska köpa (och göra) ett pepparkakshus från IKEA!
Så det är väl planerna ;D

För övrigt 11 dagar kvar till jag åker hem och 13 dagar till julafton!


Kommentarer
Postat av: Marie

Kommer du ikväll? :) Vi kan väl höras av. Jag tänkte åka när jag har slutat men jag väntar på dig och Katharina om ni också ska dit :)

2008-12-11 @ 18:24:43
Postat av: Marie

Jag har fått lite fakta här nu då...



personer" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%A4vle#K.C3.A4ndapersoner



personeranknutnatillKarlstad" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/Karlstad#K.C3.A4ndapersoneranknutnatillKarlstad



Pinsamt ju... hur fan kunde jag glömma Håkan Loob och Da Bazz? Haha



Jag vet inte vem som vann... Karlstad har ju fuskat lite och tagit med Jörgen Jönsson, har är verkligen inte från Karlstad.

2008-12-12 @ 20:21:48
Postat av: Malin

tack för hälsningen=) känns lite bättre nu. varit på svenskt julkalas. träffade Camilla och Linda. hoppas du får ihop det där arbetet så du kan pusta ut. lycka till med lussegrejen. ses snart! kram

2008-12-13 @ 03:45:55
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0