Lista

Bara för att jag har lite tråkigt just nu så lägger jag in en sånhär pinsamt tråkig lista också.
Det får bli min sista. Jag lyssnade på RixmorgonZoo imorse och Gert Fylking läste sin allra sista lista.
Därför tar jag efter och det här får bli min sista. he he



Vad heter du? Linda
Vart bor du? Gävleee
Trivs du där? Njae, är väl rätt less nu
Antal kuddar i sängen? 5
Kan du baka bullar? Jag kan inte baka alls
Har du varit med i scouterna? Hehe näe
Mc donald's eller Burger king? Mc donalds
Äger du ett busskort? Inte nu
Nästa mål i ditt liv? Åka utomlands och jobba
Hur svarar du i mobilen? "Hallå" (oftast)
Antal timmar sömn inatt? Typ 4
Sover du ensam? Näerå, jag har min griis:D
Vad har du för favoritmat? Svårt det där
När blev du fotad senast? Fotade nog mej själv typ ..idag ; P
Vanligaste färg på dina kläder? Svart? Vet inte, olika
Är du smart? Beror på vem man frågar; P
Vad saknar du? ...
Är du blyg? Ibland
Vilka instrument kan du spela? Inget

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror att något kan hända vid första ögonkastet, men för kärlek krävs nog lite mer än så
Har du spytt offentligt? Ja
Är du nöjd med ditt liv? Jarå
Vad vill du jobba med? Hälsopedagog, friskvårdskonsulent eller journalist
Vad gör livet värt att leva? Familjen och vännerna
Vad i livet ångrar du? Försöker att inte ångra så mycket
Är du musikalisk? Verkligen inte


Har du någonsin...
Sagt jag älskar dig' och menat det? Ja
Tagit droger? Ne
Vem är din bästa vän? Hanna och Tessan
Vart vill du gifta dig? Hm
Vill du gifta dig? Beror på
Vill du ha barn? Jaa!

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit? Nej
Köpt någonting? Mascara, rouge och godiis
Varit sjuk? Nej
Sjungit? Nej
Sagt 'jag älskar dig'? Nej

Senaste
Film du såg? "Darling"
Dryck du drack? Vatten
Mat du åt? Maxmål ; O
Gången du åt en 7-elevenkorv? Aldrig hänt

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ingen aning
Vilket stjärntecken är du? Oxen
Vilken årgång är du? 1988
Vilken skola går du på? Ingen


hur lång är du? 166 cm
Hur mycket väger du? 55 kg
Hårfärg och frisyr? Mörkt, kort (tycker jag), lite uppklippt
Ögonfärg? Blågröna
Vad lyssnar du på just nu? EMD - All for love (:O?)
Vad gjorde du förrgårkväll? Jobbade
image87


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0