weekend



Blev två dagars utgång denna helg, hehe eller ja nästan allafall. Det är nog inte bra, inte för mej allafall, det känner jag.
Igår såg jag även Marie Picasso på konserthuset :) Och jaa, hon är bra! OKEJ ! hehe

Skönt som tusan att slippa vara bakis idag tycker jag, blev ju egentligen ingen utgång på riktigt igår då som sagt. Och bakis behövde jag verkligen inte vara idag. jaja

Snöar ute gör det idag också...det hade ju kunnat vara roligt om det inte hade varit nu och om det inte hade varit så att jag bara vill ha sommar nu ! Vår allafall. Men det kommer ju faktiskt det också

Nu har jag bestämt mej vad jag vill göra nu i sommar allafall, har funderat lite fram och tillbaka ganska länge nu men nu vet jag :) yeey



Hur vet man?




weak as I am
no tears for you

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad ska du göra i sommar då? :)

2008-02-03 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0