amor vincit omnia


Ohja

Jahapp, måndag och en heel arbetslösvecka som väntar ;P höhö, känns liite konstigt och lite tråkigt ändå men man måste ju se det från den ljusa sidan! Får se att jag är ledig och man får sova hur länge man vill, yeey!

Fast inatt sov jag hur konstigt som helst och drömde 1 miljon jätteläskiga och jättekonstiga drömmar.. fast jag vet, folk som berättar om sina drömmar är ungefär det tråkigaste som finns så det ska jag inte gå in på.

Jaja, helgen då kanske. Den var lugn och fin och bra och nykter på alla sätt. Passade ju mej hur bra som helst för då kunde jag ju köra hur mycket jag ville istället och ja, det kändes bra.

:)

Eva flies away
Dreams the world far away
In this cruel children's game
There's no friend to call her name
Eva sails away
Dreams the world far away
The Good in her will be my sunflower field


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0