Helgen


Jaa..helgenhelgen.

I fredags jobbade jag först, SISTA dagen?! Hoppas inte det men det ser inte så bra ut där för mej, tråkigt. Jag vill inte bli arbetslös! Men jaja, jag får se hur det blir.

Sen hem men nästan direkt till T, vi flottade lite pizza och kikade på film sen åkte jag hem och soov.

Igår var vi hos T sen hos N sen ut, blev solo igen fast vi inte hade planerat på det, rätt kortvarigt dock, jag kände mej inte så jättepigg och spydde typ ner hela toan ,- Myyysigt det.
Så jag kände att det kanske var dags att åka hem istället.
 
Så hela natten spenderades väl mest inne på toan den också, och även denna dag. mysimysi.
Vill väl bara säga också att det inte är nån slags fjortisfylla utan nån slags magsjuka det handlar om. Blivit smittad av min kära familj. Rätt segt faktiskt. 

Jaojao, nu orkar jag inte sitta här längre, herrå!

Kommentarer
Postat av: tuezz

haha viktigt att berätta inte fjortisfylla;P gogumman!

2008-01-08 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0