margaritas ante porcos iactare



Tisdag.

Tror jag allafall, vet aldrig vilken dag det är längre känns det som.
Men jag är ganska säker på att det var måndag igår så det känns som att det är tisdag idag.

Gick upp 11 ungefär, som sagt man måste ju sova när man kan, och det är ju inte ens så sent egentligen.
Sen hämtade jag körkortet på posten, yeey! Var väl inte jättesnygg på bilden men det är man ju sällan på sånna där bilder. Jag är glad att det allafall ser 10 gånger bättre ut än på mitt leg. Så då tänkte jag att nu kan man ju ta med körkortet istället på tillexempel krogen. Sen tänkte jag att det är kanske dumt och att det är bättre att ta med leg ändå. Väldigt svårt och jobbigt val. Det måste jag fundera vidare på ett tag.

Sen har jag även träffat L idag,  och vart och tränat.

Senare har jag väl mest suttit här och fixat lite music och annat viktigt, tillexempel sorterat alla bilder så nu ligger dom i olika mappar istället för samma. Det var också väldigt viktigt för jag kände att det började bli riktig kaos där.


Ikväll tänkte jag kolla på teve faktiskt, jag föredrar oftast film istället för allt värdelöst på teve men ikväll 21.00 då ska jag verkligen kolla på "I huvudet på Carolina Gynning"
Viktigt.




Kasta inte pärlor åt svin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0