13/7



Då var denna helg slut också. Snart iallafall. Ställde alarm på 9 imorse för jag tänkte vara duktig och gå upp så pass tidigt men jag orkade verkligen inte, inte 10 eller 11 heller så det fick bli 11.30. Skönt det också.
Fast jättetråkigt väder bara regn :(

Helgen har varit trevlig med diverse festligheter, mest bara bra iallafall :)
Har nu bara 3 veckor kvar hemma. Fick flygbiljetterna igår också .. :)
Åker 06.40 måndag den 4. uhuu

Måste skriva Grattis till min lovely bror också som kom in på Högskolan, juristprogram. You're good!
Ericsson är ju ingenstans man vill vara hela livet direkt ; )

Imorgon börjar min sista vecka på jobbet, skönt :)





we could be equals


Kommentarer
Postat av: sara

Jasså, ska han okcså gå där. då kanske man ser han.

2008-07-14 @ 10:51:25
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0