4 dagar kvar ...



Ja..inte så mycket att säga om det.
Är nervööös! Är så nära ; S
Har till och med börjat packa! HAHA.
Är dålig på det.. omöjligt att veta ju.. men det löser sej :)
Hoppas på att det löser sej med planet och det också men det gör det ju alltid på nåt sätt.
Har pratat med 2 tjejjor nu som ska åka samtidigt :)


Nu i helgen hoppas jag väl på att träffa på så många som möjligt så man kan säga hejdå :(
Usch, jobbigt.. :(
Kommer vara riktigt jobbigt det vet jag.
Fredrik åker iväg imorron så måste säga hejdå på morgonen.. min broor :( <3

Ne, nu ska jag sluta tänka sorgliga tankar och tänka på allt roligt istället !
USAAAAA!


lovelovelove

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas verkligen man får komma och hälsa på.

2008-08-01 @ 01:24:41
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0