8 dagar kvar ...


Oh ja, så nära är det faktiskt.
En endaste vecka kvar i det här landet på läänge.
Har till och med börjat packa idag. Eller inte direkt packat men typ rensat hela garderoben..jag vill ju ha med mej allt!?
Svårt att välja vad man ska ta med sej och inte.

Såg nyss på nyheterna att Lufthansa (som jag ska åka med) ska strejka från och med inatt.. hm, hur länge brukar dom hålla på? Inte så länge hoppas jag.

Så mycket som snurrar runt i min hjärna just nu. En del av mej vill inget hellre än att åka nununu, medans en annan liten del vill stanna kvar hos allt här.
Men det är ju familjen och vännerna, det är ju dom man kommer sakna och dom finns ju faktiskt kvar.
Och jag vill åka! Villvillvill!
Så bort med alla andra tankar, NU! hejdå

Kommentarer
Postat av: sara

vi finns kvar.

2008-07-27 @ 21:32:50
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kunde inte skicka mejl till dig .. Det kom bara tillbaka igen som failured delivery lr nåt :P Kan du ge mig adressen igen :P?



SÅ skriver här istället så länge :P



Barnen är ju ganska jämnåriga då :D! Vi kan kanske ha playdates :)



Läste på din blogg nyss, och jag tänkte bara säga att jag vet exakt hur du känner dig!! Jag ska visserligen inte åka förrän om två veckor :P Men det känns det med kan jag lova ;). Längtar bara till om typ fyra veckor när kommit fram till familjen och börjar komma in i alllt... Vill verkligen inte säga hejdå till alla :( Fast det är sant, dem här hemma finns ju kvar :)



Vilken förmedling åker du med?



Kram Anna

2008-07-28 @ 16:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0