A few tears now and then




Har varit i Stockholm hela dagen. Fått Visum och annat (eller ja, får om en vecka - hoppas jag! ;-  )
Så nu är det allra allra mesta klart! Skönt. 
Känns som det är nära nu, 5 veckor för att vara exakt.
5 veckor som jag gissar kommer gå fort...
Längtar jättemycket samtidigt som det känns som jag vill hinna med 100 saker innan.
Och nu när det börjar kännas for real så blir jag nästan lite rädd när jag tänker på alla här hemma.. <3
Jag älskar er!

..

Nu är jag trött, har endast sovit typ 3,5 timmar. uuhu



None

Kommentarer
Postat av: Anonym

cjuwtiiees som vanligt!

2008-06-27 @ 22:42:47
Postat av: Häänii

Don´t leave me :( kommer sakna sönder mig ja .. tur att ett år inte är så lång tid :o <3 <3

2008-06-28 @ 15:30:38
URL: http://nogg.se/haanii
Postat av: Emelie

¨HEjsan! Ska åka till Stockholm och fixa visumet snart med. Borde man vara där mycket tidigt? har tid 8 :)

2008-07-14 @ 22:51:44
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0