colalight



252525
Lööön!
Så nu har man lite pengar på kontot igen - skönt!
Ska dock SPARA. Har faktiskt blivit liite bättre på det nu, yeaah!

Har inte så mucho att säga, jobbar sista dagen för veckan imorgon sen måste jag upp jättetidigt på fredag och åka till sthlm.. Nu är jag iallafall klar med alla papirus och allt och betalade in allt idag försäkringar och annat (eller okej,mamii) DYRT. Sammanlagt vågar jag inte ens säga hur mycket allt blivit ändå.
Och jag ÄLSKAR min mamii! Hon är bäst och utan henne skulle jag inte klara mej <3


H - Älskar dej och vad det än är så finns jag här, det vet du <3




Kommentarer
Postat av: Jossan

Faan vad roligt med USA :D:D

2008-06-26 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0